דרישות חברות הביטוח בענייני כספות

 
 

כספות לביטחון מהרמה הגבוהה ביותר
בעבר לא היו כספות, היום קשה לחשוב על מציאות כזו בה אין מקום בטוח,אך זו הייתה המציאות עד לפני כמה עשורים. גם אחרי שכבר המציאו את הכספות הראשונות עדיין הכספות לא היו נגישות לציבור הרחב, הן לא היו מגיעות במחירים נוחים ומי שיכל להרשות לעצמו כספת היה אדם מבוסס שבאמת יש לו על מה לשמור. 

כיום, כל אחד יכול להרשות לעצמו כספת קטנה שתותקן היטב בבית או בעסק כדי לשמור על הציוד היקר לו, על מסמכים ועל חפצים יקרים. הכספת נותנת לכם להרגיש ביטחון שגם במקרה ויפרצו לכם לעסק או לדירה עדיין חפצים מסוימים יהיו מוגנים ולכן יש צורך בכספת חזקה שאי אפשר לתלוש מהמקום.

 
 
 
כספות
 
 
 

איך כספות שינו את עולם האבטחה

 

  • רוב הכספות שפורצים מצליחים להערים עליהן נגנבות באופן מלא. עובדה זו רק מראה עד כמה הכספות כיום בלתי ניתנות לפריצה ועד כמה פורצים כלל לא רוצים להתעסק איתם בטח לא בלחץ שלזמן. זו בדיוק המטרה של הכספת: גם אם היא פריצה אחרי עבודה קשה ומתוחכמת, זמן הפריצה שלה ארוך מאוד, היא מעכבת את השודד וגורמת לו לוותר על התענוג לנסות להגיע למה שיש בתוכה. העובדה הזו גם מראה עד כמה ההתקנה של הכספת חשובה ולא רק האיכות שלה.
  • כספות שינו את עולם האבטחה כיוון שהם מחפות על טעויות אנוש. בסופו של דבר אם מגנים על מקום במשך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כנראה שלא יצליחו לפרוץ אליו. בכל זאת,טעויות אנוש קורות ולפעמים השומרים נרדמים, לא מבצעים את הפטרול שלהם כמו שצריך או שהפורצים מצליחים להתגנב אך אז הם ייתקלו בטכנולוגיה מתקדמת בצורת שטח אחסון מתכתי שהוא לא תלוי בשום גורם אנושי.

 
 

ניתן לאחסן חפצים יקרי ערך

 

בלי נוכחותם של כספות בבית לא היה ניתן לאחסן שוב דבר בעל ערך. למי שהייתה שרשרת פנינים או טבעת יקרה לא היה יכול לאחסן אותה בבית, למי שהיה נשק כמו למשל אקדח קטן היה צריך לישון איתו מתחת לכרית צמוד אליו ולא לצאת מהבית בלעדיו. כיום חברות ביטוח מבטחות בתים רבם עם כספות שעומדות בתקנים שלהן ועולם האבטחה פשוט הרבה יותר ונותן לכולנו אפשרות להחזיק דברים יקרי ערך איפה שאנחנו רוצים.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 


יהוד-מונסון, יהוד I משרד: 1800-322321 I פקס: 6320555 - 03